План-графік
підвищення кваліфікації
педагогічних працівників
Вапнярського ліцею №1
у 2024 році
| № з/п | Термін навчання | Категорія слухачів | Прізвище, ініціали | 
| 1 | 08.01-11.01 
 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Волошенюк О.В. 
 | 
| 2 | 08.01-11.01 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Барчишина О.О. | 
| 3 | 09.01-12.01 | Учителі інформатики | Ставнійчук Н.М. | 
| 4 | 15.01-18.01 | Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях | Кримінська В.А. | 
| 5 | 15.01-18.01 | Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях | Сковородецька В.В. | 
| 6 | 16.01-19.01 | Учителі англійської мови | Коломійчук А.В. | 
| 7 | 22.01-25.01 | Цікава фізкультура як бренд Нової української школи | Білецька Ю.А. | 
| 8 | 22.01-25.01 | Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ | Погребняк Л.О. 
 | 
| 9 | 22.01-25.01 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Раєнко Т.П. | 
| 10 | 22.01-25.01 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Мацерук Л.А. | 
| 11 | 23.01-26.01 | Асистенти вчителів (зі стажем роботи) | Ставнійчук О.А. | 
| 12 | 23.01-26.01 | Асистенти вчителів (зі стажем роботи) | Грішаткіна Л.І. | 
| 13 | 30.01-02.02 | Асистенти вчителів (новопризначені) | Іванчихіна Л.П. | 
| 14 | 05.02-08.02 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Козак Л.Д. | 
| 15 | 06.02-09.02 | Учителі трудового навчання (технологій) і креслення (обслуговуючі види праці). | Василенко О.А. | 
| 16 | 13.02-16.02 | Учителі образотворчого мистецтва | Дрогобецька Г.І. | 
| 17 | 19.02-22.02 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Печериця Ю.А. | 
| 18 | 19.02-22.02 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Левицька Г.В. | 
| 19 | 19.02-22.02 | Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу | Білецький С.П. | 
| 20 | 04.03-07.03 | Розвиток фахової і здоров’язбережувальної компетентностей вчителя | Шумлянська І.В. | 
| 21 | 04.03-07.03 | Розвиток фахової і здоров’язбережувальної компетентностей вчителя | Дикий С.Ю. | 
| 22 | 04.03-07.03 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Задаченков А.В. | 
| 23 | 11.03-14.03 | Сучасна історична й публіцистична література у застосуванні до курсу історії в НУШ | Стангріт О.А. 
 | 
| 24 | 11.03-14.03 | Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу | Коровай Н.О. | 
| 25 | 11.03-14.03 | Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу | Задаченкова Н.М. | 
| 26 | 11.03-14.03 | Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури | Чорна Ю.С. | 
| 27 | 18.03-21.03 | Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії | Лядусова Г.В. | 
| 28 | 18.03-21.03 | Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії | Мамчур І.С. | 
| 29 | 25.03-28.03 | Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов | Стангріт О.В. | 
| 30 | 01.04-04.04 | Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ | Ремарчук Т.М. | 
| 31 | 16.04-19.04 | Учителі англійської мови, які викладають предмет у 1-2 класах | Чухрій І.Б. | 
| 32 | 16.04-19.04 | Учителі громадянської освіти | Гриценюк В.О. | 
| 33 | 30.04-03.05 | Вихователі груп подовженого дня | Ткач С.В. | 
| 34 | 20.05-23.05 | Особливості сучасного уроку біології в контексті НУШ: вимоги та принципи організації (2024/2025 н.р.) | Гриб І.П. | 
| 35 | 24.06-27.06 | Науково-методична та інноваційна складова вивчення економічної і соціальної географії | Дмитрюк Л.М. | 
| 36 | 03.09-06.09 | Асистенти вчителів (новопризначені) | Гуцол А.О. | 
| 37 | 03.09-06.09 | Асистенти вчителів (новопризначені) | Гончарук Н.С. | 
| 38 | 16.09-19.09 | Історія повсякдення – складова сучасного курсу історії України | Топольницька Л.Л. | 
| 39 | 17.09-20.09 | Учителі початкових класів НУШ за базовою типовою програмою МОН – ІІ цикл, 4 клас | Штуль І.М. | 
| 40 | 17.09-20.09 | Учителі початкових класів НУШ за базовою типовою програмою МОН – ІІ цикл, 4 клас | Луцишина І.В. | 
| 41 | 14.10-17.10 | Мова програмування Python як шлях до опанування новітніх технологій | Сеник С.Л. | 
| 42 | 28.10-31.10 | Екологічні аспекти формування здоров’язберігаючих компетентностей учнів в контексті НУШ | Семко О.В. | 
| 43 | 02.12-05.12 | Міжмистецька та міжпредметна інтеграція у викладанні навчальних дисциплін за вимогами НУШ | Затула Ю.В. | 
 
            