№
з/п |
Термін навчання | Категорія слухачів | Прізвище, ініціали | |
1 | 23.01-26.01 | Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до НМТ/ЗНО з української мови та літератури. | Олійник М.В. | |
2 | 31.01-03.02 | Курси вчителів німецької мови. | Коломійчук А.В. | |
3 | 06.02-09.02 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами. | Гриб І.П. | |
4 | 06.02-09.02 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами. | Сеник С.Л. | |
5 | 06.02-09.02 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами. | Погребняк Л.О. | |
6 | 06.02-09.02 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами. | Хохлова Н.Ф. | |
7 | 06.02-09.02 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами. | Топольницька Л.Л. | |
8 | 06.02-09.02 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами. | Дмитрюк Л.М. | |
9 | 07.02-10.02 | Учителі англійської мови. | Стангріт О.В. | |
10 | 13.02-16.02 | Організація дистанційного навчання педагогіч-них працівників. | Лядусова Г.В. | |
11 | 13.02-16.02 | Організація дистанційного навчання педагогіч-них працівників. | Сковородецька В.В. | |
12 | 13.02-16.02 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами. | Білецький С.П. | |
13 | 13.02-16.02 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами. | Білецька Ю.С. | |
14 | 13.02-16.02 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами. | Гриценюк В.О. | |
15 | 14.02-17.02 | Учителі початкових класів НУШ за базовою типовою програмою МОН – І цикл, 2 клас. | Печериця Ю.А. | |
16 | 21.02-24.02 | Учителі української мови та літератури закладів загальної середньої освіти. | Задаченкова Н.М. | |
17 | 21.02-24.02 | Учителі початкових класів НУШ за базовою типовою програмою МОН – ІІ цикл, 4 клас. | Левицька Г.В. | |
18 | 21.02-24.02 | Учителі початкових класів НУШ за базовою типовою програмою МОН – ІІ цикл, 4 клас. | Раєнко Т.П. | |
19 | 27.02-02.03 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами. | Ремарчук Т.М. | |
20 | 06.03-09.03 | Цифрові інструменти сучасного педагога. | Кримінська В.А. | |
21 | 06.03-09.03 | Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов. | Мамчур І.С. | |
22 | 06.03-09.03 | Цифрові інструменти сучасного педагога. | Чухрій І.Б. | |
23 | 07.03-10.03 | Учителі фізичної культури. | Дрогобецька Г.І. | |
24 | 14.03-17.03 | Учителі початкових класів НУШ за базовою типовою програмою МОН – ІІ цикл, 3 клас. | Штуль І.М. | |
25 | 14.03-17.03 | Асистенти вчителів закладів загальної середньої освіти | Бажура Л.В. | |
26 | 14.03-17.03 | Асистенти вчителів закладів загальної середньої освіти | Василенко О.А. | |
27 | 14.03-17.03 | Асистенти вчителів закладів загальної середньої освіти | Чорна Ю.С. | |
28 | 21.03-24.03 | Учителі початкових класів НУШ за базовою типовою програмою МОН – І цикл, 2 клас. | Волошенюк О.В. | |
29 | 21.03-24.03 | Учителі етики та курсів духовно-морального спрямування НУШ (5 кл.) | Ткач С.В. | |
30 | 21.03-24.03 | Учителі образотворчого мистецтва. | Іванчихіна Л.П. | |
31 | 27.03-30.03 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами. | Стангріт О.А. | |
32 | 27.03-30.03 | Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога. | Мацерук Л.А. | |
33 | 27.03-30.03 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами. | Гончарук Н.С. | |
34 | 27.03-30.03 | Профілактика психотичних і не психотичних порушень в освітньому процесі. | Барчишина О.О. | |
35 | 27.03-30.03 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами. | Шумлянська І.В. | |
36 | 27.03-30.03 | Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури. | Затула Ю.В. | |
37 | 04.04-07.04 | Учителі початкових класів НУШ з проблеми «Діяльнісний підхід у щоденних практиках педагогів початкової школи» (учителі початкових класів, які пройшли навчання за базовими типовими програмами МОН, І та ІІ цикли). | Задаченков А.В. | |
38 | 04.04-07.04 | Учителі початкових класів НУШ з проблеми «Діяльнісний підхід у щоденних практиках педагогів початкової школи» (учителі початкових класів, які пройшли навчання за базовими типовими програмами МОН, І та ІІ цикли). | Козак Л.Д. | |
39 | 25.04-28.04 | Асистенти вчителів закладів загальної середньої освіти. | Ставнійчук О.А. | |
40 | 25.04-28.04 | Учителі початкових класів НУШ за базовою типовою програмою МОН – ІІ цикл, 3 клас. | Луцишина І.В. | |
41 | 25.04-28.04 | Асистенти вчителів закладів загальної середньої освіти | Свіргун С.В. | |
42 | 15.05-18.05 | Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури. | Коровай Н.О. | |
43 | 29.05-01.06 | Впровадження steam-освіти у викладання природничих дисциплін на засадах екологічної естетики. | Семко О.В. |