План-графік
підвищення кваліфікації
педагогічних працівників
Вапнярського ліцею №1
у 2024 році
№
з/п |
Термін навчання | Категорія слухачів | Прізвище, ініціали |
1 | 08.01-11.01
|
Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Волошенюк О.В.
|
2 | 08.01-11.01 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Барчишина О.О. |
3 | 09.01-12.01 | Учителі інформатики | Ставнійчук Н.М. |
4 | 15.01-18.01 | Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях | Кримінська В.А. |
5 | 15.01-18.01 | Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях | Сковородецька В.В. |
6 | 16.01-19.01 | Учителі англійської мови | Коломійчук А.В. |
7 | 22.01-25.01 | Цікава фізкультура як бренд Нової української школи | Білецька Ю.А. |
8 | 22.01-25.01 | Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ | Погребняк Л.О.
|
9 | 22.01-25.01 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Раєнко Т.П. |
10 | 22.01-25.01 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Мацерук Л.А. |
11 | 23.01-26.01 | Асистенти вчителів (зі стажем роботи) | Ставнійчук О.А. |
12 | 23.01-26.01 | Асистенти вчителів (зі стажем роботи) | Грішаткіна Л.І. |
13 | 30.01-02.02 | Асистенти вчителів (новопризначені) | Іванчихіна Л.П. |
14 | 05.02-08.02 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Козак Л.Д. |
15 | 06.02-09.02 | Учителі трудового навчання (технологій) і креслення (обслуговуючі види праці). | Василенко О.А. |
16 | 13.02-16.02 | Учителі образотворчого мистецтва | Дрогобецька Г.І. |
17 | 19.02-22.02 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Печериця Ю.А. |
18 | 19.02-22.02 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Левицька Г.В. |
19 | 19.02-22.02 | Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу | Білецький С.П. |
20 | 04.03-07.03 | Розвиток фахової і здоров’язбережувальної компетентностей вчителя | Шумлянська І.В. |
21 | 04.03-07.03 | Розвиток фахової і здоров’язбережувальної компетентностей вчителя | Дикий С.Ю. |
22 | 04.03-07.03 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Задаченков А.В. |
23 | 11.03-14.03 | Сучасна історична й публіцистична література у застосуванні до курсу історії в НУШ | Стангріт О.А.
|
24 | 11.03-14.03 | Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу | Коровай Н.О. |
25 | 11.03-14.03 | Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу | Задаченкова Н.М. |
26 | 11.03-14.03 | Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури | Чорна Ю.С. |
27 | 18.03-21.03 | Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії | Лядусова Г.В. |
28 | 18.03-21.03 | Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії | Мамчур І.С. |
29 | 25.03-28.03 | Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов | Стангріт О.В. |
30 | 01.04-04.04 | Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ | Ремарчук Т.М. |
31 | 16.04-19.04 | Учителі англійської мови, які викладають предмет у 1-2 класах | Чухрій І.Б. |
32 | 16.04-19.04 | Учителі громадянської освіти | Гриценюк В.О. |
33 | 30.04-03.05 | Вихователі груп подовженого дня | Ткач С.В. |
34 | 20.05-23.05 | Особливості сучасного уроку біології в контексті НУШ: вимоги та принципи організації (2024/2025 н.р.) | Гриб І.П. |
35 | 24.06-27.06 | Науково-методична та інноваційна складова вивчення економічної і соціальної географії | Дмитрюк Л.М. |
36 | 03.09-06.09 | Асистенти вчителів (новопризначені) | Гуцол А.О. |
37 | 03.09-06.09 | Асистенти вчителів (новопризначені) | Гончарук Н.С. |
38 | 16.09-19.09 | Історія повсякдення – складова сучасного курсу історії України | Топольницька Л.Л. |
39 | 17.09-20.09 | Учителі початкових класів НУШ за базовою типовою програмою МОН – ІІ цикл, 4 клас | Штуль І.М. |
40 | 17.09-20.09 | Учителі початкових класів НУШ за базовою типовою програмою МОН – ІІ цикл, 4 клас | Луцишина І.В. |
41 | 14.10-17.10 | Мова програмування Python як шлях до опанування новітніх технологій | Сеник С.Л. |
42 | 28.10-31.10 | Екологічні аспекти формування здоров’язберігаючих компетентностей учнів в контексті НУШ | Семко О.В. |
43 | 02.12-05.12 | Міжмистецька та міжпредметна інтеграція у викладанні навчальних дисциплін за вимогами НУШ | Затула Ю.В. |