Кабінет практичного психолога та соціального педагога!

     МИ РАДІ ВІТАТИ  ВАС НА СТОРІНЦІ НАШОЇ СЛУЖБИ!ст-восп

 

unnamed (11)

ПОРАДИ СОЦІАЛЬНОГО  ПЕДАГОГА  БАТЬКАМ!

           Батьки у взаєминах зі своїми дітьми мають зменшувати хворобливість їхніх переживань з приводу невдач, допомагати їм емоційно долати ситуації, пов’язані зі шкільними оцінками. Похвала їм необхідна, але треба вказати на помилки, неточності.

Правило 1. Заспокойтесь. Пам’ятайте, що спілкуватися в люті, роздратованості — однаково, що ввімкнути в автомобілі «газ» і натиснути на гальма.
Правило 2. Не поспішайте. Вічний педагогічний огріх, коли ми очікуємо від дитини все і тепер. Ми вимагаємо термінових успіхів.
Правило 3. Безумовна любов. Ви любите свою дитину, незважаючи на її успіхи у школі. Вона відчуває вашу любов, і це допомагає їй бути впевненою у собі і подолати невдачі.
Правило 4. Не бийте лежачого. Низький бал — достатнє покарання, тому недоцільно карати двічі за одні й ті самі помилки.
Правило 5. Щоб допомогти дитині позбутися недоліків, намагайтеся вибрати один — той,  якого ви хочете позбутися в першу чергу, і говоріть тільки про нього.
Правило 6. Вибирайте найголовніше, порадьтеся з дитиною, почніть з ліквідації тих шкідливих труднощів, які найбільш значущі для неї самої.
Правило 7. Оцінка має порівнювати сьогоднішні успіхи дитини з її власними вчорашніми, а не тільки з державними нормами оцінювання і успіхами сусіднього Іванка.
Правило 8. Не скупіться на похвалу.
Правило 9. Виділіть у морі помилок острівець успіху, на якому можна триматися, укорінювати дитячу віру в себе і в успіх своїх навчальних зусиль. Оцінювати дитячу працю потрібно досить індивідуально, тактовно.
Правило 10. Ставте перед дитиною найбільш конкретні та реальні цілі, і вона спробує їх досягти. Не спокушайте дитину цілями, яких їй неможливо досягти.

 

ПАМ’ЯТКА   для  школярів!

Шановні діти !

Додержання нижче зазначених порад та рекомендацій надасть Вам можливість уберегтися від біди:

  • Якщо ти опинився вдома без батьків, нікому чужому або малознайомому не відчиняй двері.
  • На питання чужих людей, чи є тато, мама, краще відповісти, що батьки зараз відпочивають вдома.
  • На телефонні дзвінки із запитаннями, чи є, та коли повернуться батьки з роботи, потрібно відповідати, що вони зайняті, та запитати, кому та куди їм потрібно зателефонувати.
  • Не запрошуй додому малознайомих хлопчиків та дівчаток.
  • Не вихваляйся перед оточуючими про те, які є у вашій квартирі дорогі речі.
  • Дуже правильно роблять діти, які знайомлять батьків зі своїми друзям.
  • Не лякайся, якщо, знаходячись вдома, почуєш, що хтось намагається відчинити вхідні двері, а голосно спитай „Хто там?”.
  • Якщо двері продовжують відчиняти чужі люди – буде правильним зателефонувати „02″ та викликати міліцію, точно вказавши адресу, після чого з балкону або з вікна покликати сусідів або оточуючих на допомогу.
  • Виходячи з дому, не забувай зачиняти балкон та вікна, особливо, якщо мешкаєш на нижніх поверхах.
  • Не залишай в дверях записок – це привертає увагу сторонніх.
  • Будь уважним з ключами від квартири – не губи, не залишай під половиком, у поштовому ящику та у інших місцях.
  • У разі, якщо ти загубив ключі або не пам’ятаєш, де залишив ключі, важливо одразу повідом йти батьків та замінити замки в дверях.
  • На вулиці будь уважним та обережним. Переходь проїзну частину тільки на зелений сигнал світлофора або на визначеному пішохідному переході.
  • Не стій поряд з автомобілем, що зупинився – це небезпечно.
  • Не сідай до незнайомих в автомобіль покататися, навіть якщо дуже хочеться або ти запізнюєшся.
  • Якщо незнайомі запросили послухати музику, подивитися відеофільми, погратися із собакою (може бути й інший привід), не поспішай погоджуватися, перед тим обов’язково порадься з батьками або вчителями.
  • Не треба на вулиці розмовляти з п’яними, навіть знайомими людьми. оскільки нетверезий чоловік дуже змінюється, його вчинки можуть бути непередбачуваним та жорстоким.
  • Необхідно знати, що все нове, незнайоме приховує в собі небезпеку. Незнайомі предмети – пакети, банки, пляшки ні в якому разі не можна відкривати, нюхати, збирати, кидати в полум’я. В них можуть бути отруйні речовини (рідина, порошок або газ), які можуть потягти тяжкі отруєння, вибухи.
  • Не бери сірники, не розводь багаття, не вмикай незнайомі електроприлади, не роби самостійно всілякі досліди при відсутності батьків.
  • Якщо в дворі або біля школи хлопчики вимагають гроші, намагайся запевнити їх, що грошей в тебе немає, та повідом про цей випадок батьків та працівників міліції.
  • Не бери із собою великої суми грошей, однак, якщо раптово такі гроші опинилися в кишені, нікому не розповідай про це.
  • Якщо відчуваєш, що тебе переслідують, зайди до найближчого магазину, іншої установи або попроси дорослого перехожого довести тебе додому. Щоб не сталося з тобою, твоїми близькими, звертайся до міліції, де завжди знайдеш добру пораду та допомогу.

           

    Поради психолога!

                 Правила ефективного спілкування:

Правило Гомера
Послідовність наведення аргументів така:
а) сильні,   б) середні,   в) найсильніші.
Правило Сократа
Щоб отримати позитивну відповідь важливе запитання ставте на третє місце. Першим і другим ставте прості запитання, на які точно отримаєте відповідь „так”.
Правила Паскаля
  • Не заганяйте співрозмовника у глухий кут;
  • Не заганяйте самі себе у глухий кут;
  • Переконливість аргументів великою мірою залежить від іміджу і статусу співрозмовника;
  • Не принижуйте статус співрозмовника;
  • Будьте уважним слухачем;
  • Перевіряйте, чи правильно ви зрозуміли вашого співрозмовника. Інакше він буде роздратованим і, залежно від темпераменту, може виявити агресію або образитись.
Правила покарання
Покарання не має шкодити здоров’ю – ані фізичному, ані психічному. Воно має бути корисним.
Якщо є сумніви щодо покарання , не карайте. Навіть, якщо ви зрозуміли, що надто м’які, довірливі та нерішучі. Ніякої „профілактики”, ніяких покарань „про всяк випадок”.
За один раз – одне покарання. Навіть, якщо поганих вчинків скоєно декілька, покарання має бути тільки одне, за все одразу, а не по одному за кожен вчинок.
Краще не карати, ніж карати із запізненням.
Покарали – пробачили. Інцидент вичерпано. Сторінку перегорнуто. Про старі провини ані слова. Не заважайте дитині почати життя спочатку.
Без приниження. Щоб не сталося, якою б не була провина, покарання не повинно сприйматися дитиною як ваша перемога над її слабкістю, як приниження.

 

РЕКОМЕНДУЄМО   БАТЬКАМ!

Радійте вашому сину, дочці.
• Розмовляйте з дитиною турботливим, підбадьорливим тоном.
• Коли дитина з вами розмовляє, слухайте уважно, не перебиваючи.
• Встановіть чітко визначені вимоги до дитини.
• У розмові з дитиною називайте якнайбільше предметів, їхніх ознак, дій з ними.
• Ваші пояснення повинні бути простими і зрозумілими.
• Говоріть чітко, ясно.
• Будьте терплячі.
• Спочатку запитуйте “Що”, а потім “Навіщо і чому”.
• Щодня читайте дитині й обговорюйте прочитане.
• Заохочуйте в дитині прагнення ставити запитання.
• Заохочуйте цікавість, допитливість і уяву вашої дитини.
• Частіше хваліть дитину.
• Заохочуйте ігри з іншими дітьми. Піклуйтеся про те, щоб у дитини були нові враження, про які вона могла б розповісти.
• Намагайтеся, щоб дитина разом із вами щось робила вдома.
• Збирайте платівки, касети, диски із записами улюблених пісеньок, віршів, казок та мультфільмів дитини: нехай вона слухає і дивиться їх знову і знову.
• Намагайтеся виявити цікавість до того, що їй подобається робити (колекціонувати, малювати та ін.)
• Регулярно водіть дитину в бібліотеку.
• Будьте прикладом для дитини: нехай вона бачить, яке задоволення ви одержуєте від читання газет, журналів, книг.
• Не втрачайте почуття гумору.
• Грайте з дитиною в різні ігри.
• Чимось займайтеся разом усією родиною.
• Допоможіть дитині вивчити її ім’я, прізвище, адресу.

                                     

 

                      

        

зображення_viber_2024-01-05_08-23-24-340

Недискримінаційне середовище

Забезпечення рівного доступу до освіти і неупередженого ставлення до всіх дітей — такі ж важливі завдання директора школи, як і забезпечення якості освітньої діяльності школи. Принцип інклюзивності та справедливості в освіті передбачає, що всі діти повинні мати доступ до освітніх можливостей, що сприятиме досягненню ними кращих результатів у навчанні незалежно від статі, національності або достатку, …

View page »

Тиждень протидії булінгу(план заходів)

План проведення заходів до Всеукраїнського тижня протидії булінгу (25 вересня – 29 вересня)   №з/п Назва заходу Термін виконання Відповідальні Примітка 1 Проведення «мирилок» на перервах з учнями початкових класів Протягом тижня ПП, класні керівники 1-4 класів 2 Тренінгове заняття «Скажи БУЛІНГУ СТОП» в 5 класах 27.09 СП Барчишина О.О 3 Дискусія «Булінг: причини та …

View page »

Безымянный

Про нас

Мацерук Людмила Анатоліївна -15.08.1978р.; -освіта- повна вища; -закінчила у 2000 році Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського; -спеціальність «Початкове навчання і практична психологія»; -кваліфікація-вчитель початкових класів, практичний психолог у закладах освіти; -спеціаліст вищої категорії; -педагогічний стаж роботи 23 роки; -загальний стаж роботи 28 років. -предмет (при виборі профілю: правознавство) психологія; -класне керівництво 8-Б клас; секретар …

View page »

1

Попереджений, отже захищений!!!

  ********************************************************************* Куди телефонувати у випадках домашнього насильства Національна поліція – 102 для повідомлення про факт насильства Урядовий контактний центр – 15 47, де цілодобово надають інформаційні, психологічні та юридичні консультації чоловікам та жінкам, які потерпіли від домашнього насильства, насильства за ознакою статі, консультують з питань насильства стосовно дітей або загрози вчинення такого насильства Система безплатної правової допомоги – 0 800 213 …

View page »

depositphotos_70936105-stock-illustration-kids-with-balloons

Сторінка довіри!

Напиши Ти нам листа, коли маєш запитання. Напиши Ти нам листа, коли мучать хвилювання. Коли невпевненість, тривога сірою хмаринкою огорта “Сторінка довіри” для Тебе вона. Тут Тебе почують, пораду дадуть, допоможуть і таємницю Твою збережуть. Ну, а якщо не хочеш писати- На ці номери подзвони. Тут знайдеш прихисток Ти. Контакти: Viber  –    0972820982;        …

View page »

20160301_141057

Години спілкування

   Години спілкування у 6 класах на тему: “Про великий жіночий секрет” У 6 класах відбувся цикл годин спілкування з дівчатками на тему дорослішання. Обговорення, перегляд презентації, лекція психолога пролила світло на дівчачі таємниці та хвилюючі питання. Було багато заданих питань та отриманих відповідей.Година спілкування пройшла цікаво та пізнавально для учениць.А насамкінець учениці 6 класів отримали від торговельної …

View page »

IMG-f723f1ccca1436b03305f0b80a3ae760-V

Проведення акції “16 днів проти насильства”

АКЦІЯ «16 ДНІВ ПРОТИ НАСИЛЬСТВА»: Щорічно в Україні з 25 листопада до 10 грудня включно проводиться Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства». Мета акції – привернення уваги суспільства до проблем подолання насильства у сім’ї, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок. Міністерство освіти і науки України рекомендує організувати та провести в …

View page »

Про вивчення досвіду впровадження медіації

ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВАПНЯРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ 24240, Вінницька обл., Томашпільський р-н., смт. Вапнярка, вул. Незалежності,140,vapn.osvita@ukr.net   Вих. № 228 від 07.04.2020 р                        Керівникам  закладів загальної       середньої освіти   Про кращий досвід впровадження  працівниками психологічної служби області відновних практик та створення служб порозуміння     Відповідно до листа Міністерства …

View page »

Шкільна служба порозуміння “Під крилом допомоги”

У 2018 році соціальний педагог Вапнярської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Барчишина О.О пройшла навчання на базі Навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти Вінницької області за програмою «Базові навички медіатора в навчальному закладі. Забезпечення участі жінок і дітей у вирішенні конфліктів і миробудуванні». У тому ж році розпочала свою діяльність шкільна Служба Порозуміння «Під крилом …

View page »